תקנון אתר ננו תכשיטים

המפורט להלן כפוף לחוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 (להלן: “החוק”):

:מדיניות החלפות

ניתן להחליף תכשיט (למעט תכשיטי זהב ויהלומים ו/או תכשיט שבמהלך מבצע ניתן במתנה או תכשיט בהזמנה מיוחדת) בתוך 30 יום ממועד מסירת התכשיט בחנות ננו תכשיטים. במידה והלקוח ירצה להחליף לדגם אחר, יחוייב או יזוכה בהפרש בין מחירי המוצרים.

על כל המוצרים שהוחזרו או הוחלפו להיות ארוזים באריזתם המקורית ושלא נעשה בהם שימוש.

מוצר יוחלף רק לאחר שהתקבל חזרה בחנות ננו תכשיטים ונמצא תקין וכי לא נעשה בו שימוש.

החלפת המוצרים תתבצע עד 30 יום ממועד מסירת הפריט לרוכש/למקבל המתנה, ולאחר הגעת התכשיט לחנות ננו תכשיטים. יש לציין על האריזה שם ומס הטלפון. במידה והלקוח יבקש  שליחות עלות ההחלפה כרוכה בתשלום על משלוח כפול (הלוך חזור).

במידה שיימצא כי נעשה שימוש שלא בהתאם להוראות הטיפול ואו נגרם נזק לפריט עקב שימוש לא תקין, לא תתאפשר החלפה ו/או זיכוי.

ניתן להחליף ו/או לבטל פריטים שנרכשו במבצעים של הנחה מיוחדת (למעט פריטי זהב ויהלומים ו/או תכשיט שניתן במהלך מבצע המתנה) בתוך 7 ימים ממועד מסירת הפריט.

מדיניות החזרות וביטולים:

עם הזמנת התכשיט אנו נכין את ההזמנה שלכם ונוציא למשלוח לחברת השליחויות החיצונית.

עסקה שבוטלה בטרם מסירת המוצר לחברת השילוח- אפשר לפנות אלינו לביטול העסקה. הזיכוי יבוצע בכרטיס האשראי שבו בוצעה העסקה. במקרה כזה, הלקוח לא יחויב בעלות נוספת ויוחזר ללקוח הסכום המלא ששילם. זיכוי כספי ינתן כאמור בחוק.

ההחזר יבוצע בקיזוז דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום הרכישה או 100 ₪, לפי הנמוך מביניה.

תכשיטים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן לפי מידות או דרישות מיוחדות לא ניתן לבטל  עסקה.

תכשיט שמחירו גבוה מ-3000 ש”ח לא ניתן לבטל עסקה.

עסקה שבוטלה לאחר מסירת המוצר לחברת השילוח - במידה ולקוח ירצה לבטל את הרכישה, יש באפשרותו לעשות כן בתוך 14 יום ממועד קבלת התכשיט וינתן החזר כספי על סכום הפריט בניכוי עלות שילוח לאיסוף הפריט מהלקוח והחזרתו. הזיכוי יעשה בהתאם לאופן בו שילם הלקוח.

על כל המוצרים שהוחזרו או הוחלפו להיות ארוזים באריזתם המקורית ושלא נעשה בהם שימוש.

החזרת המוצרים ע״י איסוף שליח עד הבית עד 14 יום ממועד מסירת הפריט לרוכש / למקבל המתנה, בתיאום טלפוני איתנו. יש לציין על האריזה שם ומס הטלפון. עלות משלוח ההחזרה תנוכה מסכום הזיכוי.

במידה שיימצא כי נעשה שימוש שלא בהתאם להוראות הטיפול ואו נגרם נזק לפריט עקב שימוש לא תקין, לא תתאפשר החלפה ואו זיכוי. שימו לב כי זמן ביצוע זיכוי משתנה בין חברת אשראי כזו לאחרת ותוכלו לראות את הכסף בחשבונכם תוך עד 5 שבועות.

פריטים שנרכשו במבצעים – עסקה שבוטלה לאחר מסירת המוצר לחברת השילוח, ניתן יהיה לבטלה בתוך 7 ימים ממועד קבלת התכשיט וינתן החזר כספי על סכום הפריט בניכוי עלות שילוח לאיסוף הפריט מהלקוח והחזרתו.

מדיניות משלוחים:

עם הזנת ההזמנה, תישלח לרוכש במייל הודעת אישור כי ההזמנה נקלטה וזו תסופק לכתובת אותה מסר הלקוח על ידי חברת שילוח חיצונית. החברה מתחייבת להכין ולארוז את ההזמנה עד ל- 3 ימי עסקים מרגע קבלת ההזמנה. מועד הגעת המשלוח תלוי בבחירת שיטת המשלוח הרצויה. לתשומת ליבכם כי מניין הימים מתבססים על ימי עסקים ולפיכך אינם כוללים סופי שבוע וחגים.

כמו כן, פעולת הרכישה מותנית בכך שהתכשיט קיים במלאי. במידה ולא צויין כי התכשיט אינו קיים במלאי והמוצר בתום לב לא הורד מהאתר עד למועד ביצוע ההזמנה, החברה לא תהיה מחוייבת במכירת המוצר ללקוח ולא תהיה טענה ו/או תביעה בעניין זה בגין כל סוג של נזק, בין אם ישיר ובין אם עקיף בין אם נגרם ללקוח ישירות ובין אם לצד ג’. יובהר כי האמור הוא בכפוף לכך שהחברה תשיב ללקוח כל סכום ששולם, במידה ושולם.

החברה אינה אחראית על זמני המשלוח ועיכובים של חברת השילוח, אך עומדת לרשות הלקוח על מנת לתת מענה לכל בעיה. החברה אינה אחראית לעיכובים ו/או איחורים באספקת המוצר כתוצאה מאירועים שאינם צפויים ואינם בשליטתה כגו  (אך לא רק): תקלות, עיכובים, שביתות, מזג אוויר קיצוני, אסונות טבע, מלחמות, הזנת כתובת שגויה, זמינות המוצר במלאי, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים שיפגעו בהשלמת תהליך הרכישה, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני ועוד.

המשלוח ישלח לכתובת כפי שהיא הוזנה בתהליך הרכישה ובהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה.

1.משלוח עד 10 ימי עסקים – חינם.

2.משלוח מהיר עד הבית – עד 3 ימי עסקים – 38 ₪(הזמנות עד השעה 12:00)

3.משלוח אקספרסעד הבית – עד 48 שעות – 54 ₪. (גדרה-חדרה, באר שבע) (הזמנות עד השעה 12:00)

4.משלוח פרימיום– עד 24 שעות (תלוי איזור) – החל מ-60-150 ₪.(הזמנות עד השעה 12:00)

5.משלוח לחו”ל – בתיאום טלפוני עם שירות הלקוחות. המחירים על פי מחירוןחברות השילוח.

6. איסוף עצמי – חינם.(בין השעות 10:00-16:00)

** יצוין כי לאזורים אילת, רמת הגולן, מצפה רמון, דרום הר חברון, הרי יהודה, הפזורה והשומרון - זמני האספקה עלולים להיות ארוכים יותר עד ל- 7 ימי עסקים .

- המחירים כוללים מע”מ.

במידה והתקבלה הזמנה לאזורים שאליהם חברת השילוח אינה מגיעה, אין החברה חייבת לספק את ההזמנה. החברה רשאית על פי שיקול דעתה לספק את התכשיטים לאזורים שאינם באזורי החלוקה בתיאום טלפוני מראש. לחילופין, רשאי הלקוח לתאם טלפונית מראש איסוף המוצר מהגלריה שלנו ביפו.

הזנת כתובת המשלוח המדויקת והנכונה הינה על אחריות הרוכש בלבד.

עם הזנת ההזמנה, תישלח לרוכש במייל הודעת אישור כי ההזמנה נקלטה וזו תסופק ישירות לכתובת אותה מסר הלקוח על ידי חברת שילוח חיצונית.

במידה שאמצעי התשלום לא תקף או שהעסקה לא אושרה מכל סיבה שהיא/ שהמוצר אינו קיים במלאי, הנהלת האתר תיצור קשר עם הלקוח על מנת לסיים את ההזמנה או לבטלה.

בטרם יצא המשלוח, האחריות וכן הביטוח על המוצר הינו על החברה. יחד עם זאת, ברגע שהמשלוח יצא מידיי החברה לצד ג’, האחריות על המוצר והגעתו הינה על חברת השילוח.

במידה והלקוח בחר בשיטת שילוח עם חברת שילוח פרטית אשר מגיעה עד בית הלקוח בתיאום מראש, על הלקוח מוטלת האחריות המלאה להיות זמין בטלפון לתיאום מסירת החבילה. במידה והלקוח לא היה זמין למסירה מסיבה כלשהי, תחזור החבילה להנהלת האתר והלקוח יצטרך לספוג עלות נוספת למשלוח.

מייד לאחר שליחת החבילה, תשלח אליכם הודעת SMS עם מספר החבילה למטרת מעקב בזמן אמת אודות סטטוס המשלוח.

הזמנה שמתקבלת אחרי השעה 12:00 תיחשב לעניין המשלוחים כאילו התקבלה ביוםהעסקים הבא.

משלוחים מחוץ לישראל – יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות לתיאום משלוח לחו”לוחיוב בהתאם למשלוח. הנמען הינו האחראי הבלעדי לביצוע תשלומי מיסים, מכסים במדינתהיעד, עלויות שחרור וכיוצ”ב (ככל וישנם) וחברת ננו תכשיטים אינה אחראית עלעלויות אלו העלולות להתווסף למחיר המוצר ואינן בשליטת ננו תכשיטים.

תנאי אחריות לתכשיט:

האחריות ניתנת למקרים של פגמים בייצור המתגלים בעת שימוש סביר במוצר, ותינתןלכל לקוח המציג מסמך להוכחת קניה.

תוקף האחריות לשנתיים מיום הקניה.

האחריות תקפה בצירוף חשבונית בלבד.

האחריות לא בתוקף במקרים של שימוש לא נכון במוצר.

האחריות לא בתוקף במקרה של התחמצנות הכסף כתוצאה מחומציות עור גבוהה.

היקף האחריות לא יעלה על מחיר המוצר.

האחריות לא בתוקף במקרה של שרשרת שנקרעה.

אם התכשיט הוא מכסף 925 – מומלץ להתקלח איתו.

אם התכשיט הוא מכסף 925 בציפוי זהב אנו ממליצים שלא להתקלח איתו.

האחריות לא בתוקף במקרים של שבר ופגיעה חיצונית.

האחריות לא בתוקף במקרה של תיקון או ניסיון תיקון של אדם שאינו מוסמך על ידינו.

מדיניות פרטיות:

ברוכים הבאים לאתר של ננו תכשיטים. אנו מכבדים את פרטיותכם ומחויבים להגן על המידע האישי שלכם. מדיניות פרטיות זו מסבירה כיצד אנו אוספים, משתמשים ומגנים על המידע שלכם.

  1. איסוף מידע: אנו אוספים מידע שאתם מספקים לנו באופן ישיר, כגון שמות, כתובות דואר אלקטרוני, מספרי טלפון וכתובות למשלוח. אנו גם עשויים לאסוף מידע באופן אוטומטי, כגון כתובות IP ומידע על השימוש שלכם באתר.
  2. שימוש במידע: אנו משתמשים במידע שנאסף כדי:
  • לספק ולשפר את השירותים שלנו
  • לעבד הזמנות ותשלומים
  • לתקשר איתכם לגבי חשבונותיכם והזמנותיכם
  • לשלוח לכם עדכונים שיווקיים (אם בחרתם לקבל אותם)
  • לשפר את האתר שלנו ואת חווית המשתמש
  1. שימוש במספרי טלפון והודעות סמס/ווטסאפ: אנו משתמשים במספרי הטלפון שאתם מספקים לנו כדי לשלוח הודעות סמס/ווטסאפ בנוגע להזמנותיכם, תזכורות על עגלות קניות נטושות, ועדכונים שיווקיים (אם בחרתם לקבל אותם). אנו לא משתפים את מספרי הטלפון שלכם עם צדדים שלישיים שאינם קשורים לשירותים שלנו.
  2. עגלות קניות נטושות ועוגיות: האתר של ננו תכשיטים משתמש בעוגיות כדי לעקוב אחר פריטים שהכנסתם לעגלת הקניות שלכם, כולל כאשר נטשתם את העגלה. מידע זה משמש כדי לקבוע מתי לשלוח הודעות תזכורת על העגלה באמצעות סמס/ווטסאפ.
  3. שיתוף מידע: אנו לא מוכרים או משכירים את המידע האישי שלכם לצדדים שלישיים. אנו עשויים לשתף מידע עם ספקי שירות שעוזרים לנו בתפעול העסק שלנו, כגון חברות עיבוד תשלומים ושירותי משלוח. חשוב לציין כי האמור לעיל אינו כולל את נתוני ההצטרפות להודעות סמס/ווטסאפ והסכמתכם לקבלתן; מידע זה לא יועבר לאף צד שלישי.
  4. אבטחת מידע: אנו נוקטים באמצעי אבטחה סבירים כדי להגן על המידע האישי שלכם מפני גישה, שימוש או חשיפה בלתי מורשים.
  5. זכויותיכם: יש לכם זכות לגשת, לתקן או למחוק את המידע האישי שלכם. אתם גם יכולים לבטל את הסכמתכם לקבלת תקשורת שיווקית, כולל הודעות סמס/ווטסאפ, בכל עת.
  6. שינויים במדיניות הפרטיות: אנו עשויים לעדכן מדיניות פרטיות זו מעת לעת. נודיע לכם על שינויים משמעותיים באמצעות הודעה בולטת באתר שלנו.
  7. צרו קשר: אם יש לכם שאלות לגבי מדיניות הפרטיות שלנו, אנא צרו איתנו קשר

שרות הלקוחות שלנו:

ווטסאפ: 053-5461233. יש לציין את מספר ההזמנה או שם המזמין.

כתובת: מזל שור 1, יפו העתיקה (ליד מוזיאון אורי גלר).ימים א-ה: 10-17, יום ו’: 10-15

בווייז: לואי פסטר 9, תל אביב – יפו:   https://waze.com/ul/hsv8wqg12x